fredag 17 augusti 2012

Fredag

Du, feta förälder, som skjutsar din lika feta glassätande fyraåring i vagn, hur rättfärdigar du för dig själv att du ger ditt barn ruttna grundförutsättningar både vad gäller vanor, kost och motion? Hur väl du än menar med att mata din avkomma med socker och fett så är du naiv och dum. Dum. Dumdumdum.

...och du som sitter på tuben och låter din lilla son titta på youtubeklipp med Michael Jackson-musik på fanimig högre volym än jag har på tv:n i mitt eget hem, dig vill jag slå på käften.

Ja. Det är fredag och semestern är slut och jag är vansinnestrött.

Likväl...folk är så djävla dumma.

13 kommentarer:

  1. Du, kåta förälder, som ligger med någon annans man, hur kan du se dig i spegeln varje dag. Hur väl du än menar att ställa upp med din kropp så hans fru slipper göra dessa saker, så är du dum. Dum. Dumdum dum.

    SvaraRadera
  2. Hur eller med vem den här föräldern får utlopp för sin kåthet har du, lilla äckliga, retarderade troll inget med att göra. Men, tack för påminnelsen. Jag måste genast se till att få lite kuk. Blev så vansinneskåt när jag läste din, o så intellektuallt komponerade, kommentar.
    /glitterfittan

    SvaraRadera
  3. kuk? heter den inte snopp? eller är du på en annan kuk nu?

    SvaraRadera
  4. Hur så? Står du i kö?

    Lilla vän,

    Det är inte lätt att vara så dum som du. Att du över huvud taget, med din mentala kapacitet, klarar av att både gå upprätt och använda moderna tekniska, måste ändå ses som ett mirakel.

    Du har inget med mig att göra. Vi har inga som helst gemensamma nämnare. Vi är till och med av olika art. Homo sapiens vs Troll.

    SvaraRadera
  5. hjälpmedel, är ordet som saknas.

    SvaraRadera
  6. Men nu räcker det väl?
    Någon måtta får det vara på trakasserierna, det är väl inte din man hon legat med. Eller?

    Lägg ner nu.

    Karin Samberg

    SvaraRadera
  7. Jo min man, det borde hon väl veta själv. Har hon legat med någons mera man? 2012 blev ett helvete för vår familj.

    SvaraRadera
  8. Men kära nån då! Lilla gumman, tagit dina piller? Du KAN ha hittat fel blogg. Så. Leta reda på rätt människa nu och sluta trolla här. Och du? Det kanske är din exman du ska terrorisera och inte hans nya.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Mina piller? Han är ju inte min exman ännu, men kanske blir efter det ni gjort. Han får sitt, du ska få ditt.

    SvaraRadera
  10. Okej, Anonym. Nu ska vi reda ut det här ordentligt. Jag bor ihop, och är förlovad, med min hane. Jag har inte rört varken din eller någon annans man. Jag har världens bästa partner och är verkligen ledsen att du blivit sårad på det sättet av din make. Jag är inte den du söker.

    Ta hand om dig.

    SvaraRadera
  11. Han säger att han träffade en Marie efternamn skriver jag inte ut, i slutet av april och hamnade hemma hos dig, jag vet inte om han ljuger, men varför skulle han det? Han har mått dåligt över detta och berättat, jag skiter i vilket, ville bara att du oxå skulle veta att jag vet.

    SvaraRadera
  12. Snälla, maila mig historien på glitterflickan@gmail.com så kan vi prata på mail.

    SvaraRadera
  13. Anonym: varför tror du att det är jag som varit med din man?

    SvaraRadera