måndag 20 december 2010

Katt på trapp

Hängde med fin kompis i lördags kväll. Finkompisen har katter. Katter som hårar. Katter som säkert inte hårar mycket mer än strax över medel, jämfört med andra katter, jag är ingen katthårsexpert. Fast de släpper en djävla massa päls, de där två... Hela jag var hårig, hade nästan päls själv när jag gick hemåt. Lite läskigt, faktiskt.

Min lillkisse börjar bli stor. Börjar han släppa päls överallt blir han hittekatt på finkompisens trapp. Sån e dealen. Å det vet han om. Katten alltså.

3 kommentarer:

  1. mäh. stackars kattskrälle. han kan bo på min trapp!

    SvaraRadera
  2. Fick värsta paniken, hade typ 4 katthår på handen när jag låg I sängen...shit!

    SvaraRadera
  3. Hittar jag någon annan katt än fruns på vår trapp får de hjälp att leka på Nynäsvägen.

    SvaraRadera